we get to the top. hand in hand

tårar ökas, lika så med skrattet som uppstår när lyckan faller in. sakndaden dräller in när blicken kommer fram, 5 sekunders samband. lars kompis är borta och nu längtar jag bara tillbaks igen.

åååh lyckliglyckliglyckliglycklig. jag gråter? haha fan vad kul! ehm.. dagen som vanligt jävligt dryg. men blev godkänd på provet vilket är najsens. samma låt har gått turoretur. nu väntas en seeeeg kväll. har inget o göra, får se om jag hittar nån filur som vill ses. wiewie. ööh  nej jag har en ben&jerry's i frysen som ropar. shupp!


Kommentarer
Postat av: K A J J A

söt ! älskar ditt hår, och dina jeans :)

2011-09-12 @ 16:14:41
URL: http://knaskajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0