"älskad saknad"

njuter av att få solen i ögonen, hur kylan sätter sig under huden och allt prat runt om som bara är massa skit. men tystnaden uppstår och tårar vill rinna när jag ser att allt bara är en lögn. ännu engång. tredje och sista gången, jag hoppar av, jag lämnar allt. det spårar ur totalt och jag skiter i allt. fingrarna i halsen som vill få bort all smuts. kommer aldrig kunne visa mitt leende för dig igen. ändå så kanjag glömma, bara för ett tag. skratt och massa prat sätter igång och sedan är vi fler än väntat och allting står på topp. nu väntas stupet med stengen att kättra upp. men kommer alltid att ställa mig frågan." hur många fler och varför vill du plåga mig mer och mer".


helgen har vart bäst!!! fredags vare skola och sedan hem och tagga för kvällen då gänget var samlat ( maria,camilla,sassa,amanda,awsam,andreas,pontus,crille,pelle)♥. fyfan. ehm jaa jo, vi gjorde väl imprencip allt! till och med ute kl 4 på natten och körde fotboll, väckte halva kvarteret när andreas spela och sjöng med gitarr. satt uppe till kl 6 och vakna vid kl 9. så jävla grymt asså!! lördagen stod jag och amanda i ishallen inne i cafiterian. sen kom julia och stod där oxå. mycket treevigt. orkar inte berätta mer, allt har vart awsume, thats it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0