tears never fall's (behinde the mask)

jag vill lätta mina vingar. bara ett samtal till.




tröttare än någonsin. huvudverk, illamående och bara irriterad på allt. men ändå drar man till skolan, tralla även över till Vasa för att träffa Maria. trevligt! eller ett tag iaf. resten av dan har jag knarkat alvedoner och kontroll tabletter. eller aa, känns som det iaf. drog hem iaf. ligger nu och halvdör i sängen och väntar på att mamma ska komma hem, får se om det blir en sväng till örebro. annars drar jag ner på stan och handlar in något att till laga ikväll. borde plugga so (första värdskriget) har prov i morgon. men har ingen ork alls, så skjuter fram det tills jag fått nån mat i mig. det blåser som bara den ute, och hoppas lite på att man själv blåser iväg. men ska nog ta och plocka lite nu. får se om jag skriver senare.

I screaming out your name.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0