svart vit värld

Du sticker, du drar. det var det sista jag hade kvar. inte värld nånting mer. för det har en gång vart en ädelsten. stannar i tiden, som en gång var fördriven. stoppad av rödljusen och bortglömd av mängden. ser du en skillnad, ser du det här. men jag har fortfarande stått upp. och för vems skull var de?


huvudvärken tar över min kropp. illamåendet det samma. fuck the life!! hataaa! jaa jag är arg. och jag skulle bli sjuuuuuuukt glad om man fick filmtips? haha. får se om man kommer iväg för att kolla på skor eller om jag bosätter mig i sängen. hitta ju sjukt snygga igår. dock kommer jag aldrig att få dem. 1700. ingen som vill köpa det till mig då. hehe.. mitt försök på att spara pengar blev misslyckat. gör ännu ett nytt försök då. men ska slå på tv:n och tare lugnt ett tag nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0