someone like you, make me happy in a second. now, i just falling apart. beacuse of me.

att parata om saker som inte ens är nödvändigt, vill säga något som skulle förändra allt. men det skulle förändra mitt liv. mycket mer än vad som redan gjorts. text efter text, sida efter sida. är det verkligen ingen som ser det pussel som aldrig sätts på plats? jag vill bara hitta en utväg. men finner ingen, förutom blod som rinner och cirkulerar varmt på den iskalla bleka hud. en tanke som går i cirklar, det finner inget slut. när den cirkeln spårar så kommer det vara utvägen. och utvägen är att jag vill inte vara här. inte som den jag är.

ååh gud! massa plugg, hit och dit. men men! det måste ju fixa sig tillslut. ska ha G i minst alla ämnen iaf! idag har det vart en dryg skoldag, sedan vart på första danslektionen på typ 2 år. känns sjukt att börja igen. men man kommer igång iallafall ju! sedan blev det snabbt byta om för att sedan dra till ishallen och jobba i caffiterian med amanda. mycket treeevligt! har typ ätit 3-4 korvar. korvmage ehja!! powah! hahahahahah xD nej men nu ska man dra på sig mysis kläderna och lägga sig i sängen och dö lite.

den omtalade låten som är älskad! så jävla grym låt. och så jävla grymt band! lyssna njut och joina!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0