solo

faller, bit efter bit. orkar inte lägga mig i. det rivs ändå upp och det skapar mer och mer problem. egentligen, vad är fel? det är trasigt, visst. men vad finns och göra, det kommer rivas upp mer och mer. det kommer vara värt att fortsätta. men bara om du visar att jag är värd att stå här.

Fyfan, amanda fick med mig på dansen, sjukt ju! trodde seriöst att jag skulle däcka! menmen. efter det delade jag och Amanda på en pommestallrik, och Julia tog en pizza. efter det drog vi hem till Andreas och chilla. men jag låg ju självklart som en död bäver i sängen. imorgon ska jag hänga med amanda hem och städa, för på fredag blire najsens! nu försöker ja komma på nåt ätbart men kommer inte på ett jävla skit. känner verkligen att jag klagar mycket. men det är jävligt kul. jag är blond, jag får klaga. justja! nya texter är på G! förmodligen inom någon vecka. möjligtvis nya bilder oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0