one of my mistakes. truetrue

det tog år, månader,dagar och timmar. men förstår inte varför. ångrar vartenda liten sak. och jag lägger ner förmycket tid på att tänka. släpp det. träffat folk som fått mig att le. medans andra hatar det. det ger mig val. ångest. förstår egentligen inte varför jag stannar. medans jag egentligen borde dra?

hatahatahata!! jag har letat efter mitt tvspel i typ 100år, men hittar jag det. nej! kugga även på fysik provet. ovanligt va? nej. baka med amanda idag iaf. det blev väl ganska lyckat. haha. blev iaf hem och duscha sen. och nu väntas det film!  hoppas på att sova i några dygn i streck. men icke! imorgon väntas det fint folk och då måste man ju vara happy. we!(?). ska försöka städa lite oxå. mitt rum e kaoz!!! nej men orka, hare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0