"jag gråter bara i regnet"

sviken och bortkommen. tystnaden tar uppmärksamheten och idioten fortsätter vidare. jag hade rätt, hela tiden. utan att ens glömma så klickar jag in. även om inte ens viljan vill. ensam i mörkret så cirkulerar jag röken som dras som band över sängen. jag vill glömma, precis allt. men jag kommer sakna det.

spenderat helgen med amanda, vi har gjort allt möjligt. träffa folk, sovit, kolla film, spelat massa spel, planerat osvosvosv. har även blonderat håret, så jag är skapligt nöjd nu iaf. köpt in 2 nya tröjjor. typ som baseballtröjjor. jävligt nöjd med dem oxå, nu ska pengar sparas som bara faan. för jag ska fan ha inköpta kläder inom kort! hmm.. vi har även vart på bio "jag saknar dig". brukar inte gråta till filmer. men här har vi en som är värd att slänga in tårar. himla fin film!
nej ska städa lite och sedan lägga mig och dö ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0