is it true?

bygger sten för sten, försöker hitta själ till att stanna kvar. det sliter på det ömma jag har kvar. do you wanna fly away with me? you, me?. värdelöst. inte ens värt att försöka. patetiskt.

låg vaken till kl 4 inatt och lyssna på samma låt om och om igen. please turn the time, back in the day's! men icke! här måste man bli nya einstein för att skapa en tidmaskin. inte ens bilder fick känslan tillbaka. patetiskt!!! haha nej men slängde ihop lite kläder i morse och gick till skolan. GICK! helt otroligt! typ as dryg dag menmen. drog en sväng till vasa för att träffa maria. vi satt med en stund på hennes lektion. tihihi jag försökte fatta (a) fast min blondin hjärna funka inte xD menmen. sen satt vi i medborgarhuset och lyssna på en människa som pratade om nätmobbning. satt dock och halvsov. höll påoch dö när alla börja klappa händerna. haha. sen drog vi ner en stund på stan innan man drog hem och packa. nu sitter jag hemma hos amanda, hjälper henne och städa. muohah! sen kommer mamma och hämtar mig för att jag ska till hannizen! awsume!!! har inte träffat henne på typ miljarder med år! och i morgon spenderar jag min dag med henne o västerås och på kvällen blire LETS GET FUCKING PARTY!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0