fuck the future

Monday you can fall apart
Tuesday, Wednesday break my heart
Oh, Thursday doesn't even start
It's Friday I'm in love!



blev en sväng till Örebro igår. dock funkar inte sladden till kameran så blir inga bilder förns det är fixat. vill ha en ny kamera i huvudtaget. menmen, försöker spara ju! Nu ligger jag hemma och är halvdöd. klarar inte av att gå i skolan och må så jävla dåligt helatiden. illamående, huvudverk osvosv. kan ju inte ens äta. fast det är ganska skönt att ligga hemma, det var skoljoggen idag. på typ en mil. och det blåser satan ute och småregnar. så NEJ TACK!  istället värmer ja på en cappuchino och pluggar på so:n eftersom jag har väl antagligen prov i morgon om jag ska till skolan. passar även på och läser ellos katalogen och ser om det finns nåt som är värt att spara pengar till. Har även börjat redigera mina bilder igen! sjukt länge sän. får se om det kommer upp några lyckade bilder någon dag. men nu ska jag fortsätta plugga!



Kommentarer
Postat av: K A J J A

desamma ! :) <3

2011-09-14 @ 14:55:22
URL: http://knaskajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0