du är min hjälte för du vågar vara rak

utsatt,utpekad,instängd,isolerad,bortglömd,osynlig,problem,stor i käften, döds kär.
jag vill bortbortbortbortbortbortbortbort.
skolfoto idag då. kände mig ovanligt naturlig! ville inte se mig i spegeln, inte gör nåt åt det fejjs man vaknat upp med. får se hur det blir sen då. ahja, efter skolan drog man och städa, tog sällskap med sassa och amanda som skulle på solo song. efter det drog vi och käka. men måste helt seriöst sluta med det. känns som jag äter skräpmat jääävligt ofta! vill ju ha pengar till annat ju. menmen. morgon dagen får bli som den blir. slutar 4 och det kommer vara sjuukt dryg dag! nej! sucker punch väntar, så jävla awsume film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0