utan dina andetag

Jag kan inte ens gå Utan din luft i mina lungor 
Jag kan inte ens stå När du inte ser på 
Och färglös som en tår blir jag 

Utan dina andetag

ehm, ja har väl inte gjort så mycket mer än att sitta hemma, träffa billy, sova, film.. massa crap. har ingen precis ork. inte nåt jävla höstlov får man heller, massa grejjs som ska fixas. men men, tänkte ta tid att åka upp till mormor och morfar någon dag iaf. om dem har tid. men det tycker ja! precis pratat med syster som ligge i en husvagn i norge och febrar sig. hoppas på att hon kommer hem snart. vill ha en andra avenyn kompis! morr. nu sitter billy här med papper och penna och ritar lite, göllgöll. ska få ner honom i köket för att tillaga äggmacka till mig. och sedan chokladbollar och kladdmuffar. fifään va gott. slår läger hos honom sen. massa mys och en del brottning. fett med spöö ska han få iaf. hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0