heart beats

försöker flytta ut, men blev som vanligt tillbaka in igen. en oro som fick ett skrikande hjärta stå i en tom korridor. springer till en vacker vän och försöker få svar. bakom står änglabarnet som är beredd att fånga mig när jag tänkte falla tillbaks. men istället, fångas jag i famnen på den man sprang in i en kväll för länge sän. spenderar tiden bland levande folk, höjer upp volymen på max när det gamla hedliga är igång. men helst stannar ja till och försöker väcka en underbar människas liv, och hoppas på att det kommer fungera.
helgen har vart grym. denna vecka spenderar man på vilsta! great! jobbar mellan 9-15.oo rätt sköna tider endå tycker ja. har väl fixat och trixat med lite allt möjligt. chillar ett tag. innan billy kommer hit, blir väl film. eller nåt. har även städat mitt rum. helt jävla otroligt wtf! har även fått igång penna och papper igen. så fingrarna är ganska svarta. hehe.. fler och fler texter blir skrivna. men inte tusan någon fantasi. men det blir som de blir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0