falling out?

bombnedslag och verkligheten till drömmen, korten lägs och ännu engång vart det en nedgång. vi kör en omgång till och ser vart den leder, när jag samtidigt ska försöka slå mig bort från det "fällor" jag fastnat i.

helgen var grym! massa gott igår med brudarna, även en titt på hittanemo, och sofia hade heltklart min humor! haha. efter de drog ja hem till maria och chilla. 
dagen började med sucker punch och maria, sedan hem oh duscha, fix och sedan trilla hem till billy. kika på hajar som hajar och rango. låg väl mest och asgarva hahah. nu ligger man i sängen och dillar med millan! mohah, nej ska strax slå på en film och dö lite. mewmew!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0