delete memories

raderar allt, vill inte minnas. saknar inget. mardrömmar kommer, men dem kan även sväva ifrån. ett helvete från dig. en gång lämnad alltid ensam. kom inte tillbaka för att du ångrat, det är redan försent. rivit ner mitt inre, skapat stora sår. förstört en del av det som engång fanns. påstod att det var tillgjort för idioter men vadfan blev du själv. "don't stop remember, just delete some memories" idiot.
kort fattar helgen!
fredag: sista dan på Vilsta (ica), hem och städa lite eftersom pappa skulle vara uppe i mitt rum för mamma skulle ha typ nån tjej kväll med hennes kompisar. Så pappa och jag drog först och sola (eller jag sola han träna), efter det drog vi och käka på kinaresturangen. himla gott! sen drog vi hem och lilla billy kom förbi och sjöng singstar med mei. mohahah! efter de drog vi hem till honom och chilla.
lördag: drog en vända till västerås med billy. sen blev de att sitta och vänta på han medans han och hans papi var ute i verkstan. sen blev de hem och göra vofflor. as länge sän man käka de, typ as gott! sen drog vi hem till billy och checka gustaf. awsume!
söndag: vakna upp hos bollly. och sedan blev de hem och fixa sig för amanda skulle komma, sen drilla vi ner till ishallen för att jobba i koisken. gick ovanligt bra! efter det drog vi och dela på en pommes tallrik och en monster. sen blev det och hämta upp billy, blev hem till mig och chilla lite, drog till billy sen, slagga där. asnajs.
nej palla. wihue!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0