sleep sweat my love. tomorrow maybe never comes

Balanserar på en livs lina. faller djupare och djupare ner i ett svart  hål. det är negativt. och finner inget ljus. när smällen mot huvudet slår till, vaknar upp på axeln på en underbar dröm som visas vara verklighet. balanserar tyngder. måste försöka stanna. jag är inte redo för att gå. jag är inte redo för att stå. hjälper du mig att fånga varje ögonblick på en minnes bild.


Blogg.se har laggat så har inte kunnat updtr. Men har förövrigt spenderat min tid med billy. blev en middag med Sassa, Camilla, Maria och Kevin oxå. kanske inget som var att skåla för men vi försöker iallafall hålla ihop. även om vi alla vet hur det är att splittras. right chicks? men men. höstlovet drar sig fort förbi och ska väl ta och slå en signal till mormor nu om en stund. efter det väntas städning,matlagning och bakning. om det blir som planerat. imorgon sticker ja till Örebro så måste skriva en lista om vad som fattas här hemma. Ny diskmaskin oxå, känns ju någolunda skönt att man slipper stå och diska förhand.

nån av dessa kommer föhoppningsvis bli hembeställd ganska snart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0