you who travel me

knapparna på datorn knappar så det låter som ett högt dån i det tysta rummet. tankarna bara vimlar ch skrivs ner på den blanka sidan på datorn som snabt blir ett 3 sidor långt svart vitt blad som får ögon en att vimla och hjärnan snurrig.


ligger hemma. låg uppe till halv 4a inatt, så jag är himla trött och har förjävligt ont i huvudet. usch. men jag slår på en film och puffar till kuddarna för att försöka vila lite. sen får vi se om jag hinner plugga.
sitter även och kollar lite på kläder och funderar på om man ska beställa hem en slags turkos blå hårfärg så man kan börja färga i helgen.. men skulle ändå vara bättre om man tog en sväng till örebro eller västerås för att kolla runt. behöver ju nytt puder och hårspray oxå så. det ända problemet är ju det att jag vet inte om jag bara ska vara turkos och blond i håret eller om jag ska färga in lite svart i underhåret och turkost i luggen sen allt annat blont...

jag älskar dig och kommer garanterat aldrig släppa dig.
*du som snurrar min värld
*du som reser mig
*du som väg leder mig
*du som håller min hand i alla lägen.


Kommentarer
Postat av: Camilla

siktar inte på någon alls <3

2011-05-04 @ 19:11:17
URL: http://newcontent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0