you spinn my head right round..?

En gång!... nej kom på att det aldrig hänt, var en dröm..

Sitter på sängkanten och glor ner i golvet, vill bara spy.. tyckte att ni behövde veta (a).
dan idag har vart rött trist men ändå bra. har inte vart på bästa humöret ever, men fick till några smile ändå.
minna pengar tar fort slut och jag är typ ledig i morgon eller nåt, vi ska tjäna pengar till ett indiskt barnhem i indien..(lät ju rätt logiskt)..? men aah, har ingen lust och städa hela huset för att tjäna pengar för ett sedan skicka det till indiska ungar när jag väl behöver pengarna själv. jaja... har lyssnat på samma låt om och om igen typ sän jag kom hem, Aaron fresh - spending all my time. på nåt sätt gillar jag den, tihihi. har träffat julia idag och vi har gått runt ile här och var. slutade med att jag låg på gatan och försökte få min tändare och fungera. men nääh!!!!
jaja, ska lägga mig och dö lite. hare bäst!




Always in my dreams.. always

Kommentarer
Postat av: Älsk

Puss, jätte söta bilder :)

2011-05-10 @ 15:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0