YEAH 2011


Aim for the sunrise


Browsing colection


Drive like red


Embrace elijah


One arm short



Dessa band fick mitt hjärta att drunkna på yeah festivalen 2011. mitt leende har gått gång på gång. hjärtat har slått i 1000 och jag spenderade dagarna med dem bästa! trots vädret så rulla vi vidare och det har vart hel grymt! det var såklart flera grymma band med det var dem som fick mitt hjärta att drunkna!!

idag så ligger man hemma med huvudvärk och illamående. funderar på om det kan vara att jag knappt ätit nå i helgen. menmen det blir väl bättre efter kort.

sommaren är nu planerad och dagarna är snart på väg. vi går bara i skolan 3 dager den här veckan. sen är vi lediga på måndag nästa vecka. på tors nästa vecka bär det av till sthlm med klassen, då Bryan adams spelar på grönan. sen är det skolavslutning. sedan väntar konsärer och tåg resor till blandannat örebro,sthlm,gbg,västerås och e-tuna. i slutet av sommarlovet sticker man till grekland med underbaraste sassa. sen kommer ju dagarna eftersom. men räknar med att det kommer bli en grym sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0