just like a idiot. <3

den här helgen har vart rätt lyckad.
fre: skolan, fika med sassa och crille, möta hebbe och martin, hebbe och jag drog oss ut mot elinas minnes plats, hem och packa, möta hanna, hem till hanna och äta pizza, skratta ochha kul med hanna, kolla film och sova.
lör: vakna upp hos hanna med sveriges "snyggaste" friss! blev att klä på sig och ner och äta frulle. sen kom mor och far och hämta mig för att jag skulle hem och göra mig klar tills kvällen. men först hämta sassa och handla gottgott. sen hem byta om och dra sig mot maria för att sedan äta pizza med maria,sabina och camilla. sen blev det ner på stan för den hära majbrasa saken och träffa folk. vi träffa julia, yazzeh, sabina, andreas och awzam. ochjag var ju lika crazy som vanligt. tihihi. sen hem och låg och led på golvet för att jag behövde spy. sen somna man.
sön: vakna breve sassa, kolla lite på tv och sedan ner och äta frulle. sen lite mer tv, sen duschen. fyfan vad man stank rök eftersom vi stod typ längsfram vid brasan för att det var så jävla kallt ute,hahah. sen baka lite kladdmuffins, sen kom crille hit och dog lite i soffan. rätt sliten kille. sen kom lilla julia och vi drog oss vidare till statoil för att lämna tillbaka en film vi hyrt. sen äta och vara social med syster för hon sticker till spanien i morgon i 5 veckor. ( nejdå inte avis alls, inte alls) ... och nu ligger man uppe i sängen och är sliten som fan, förkyld och typ avlider av att man kallsvettas. thihihi
uuumh jaaa. liten förkortning av min helg men den får duga.
tack alla som jag spenderat mina dagar/kvällar/nätter med. det har vart sjukt awsome!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0