dunkla rum- lars winnerbäck <3

Jag kan inte hjälpa dig upp, kan inte lysa upp den väg du springer
jag kan inte vagga dig varm och lugn
du har en annan röst, annan färg,
ett annat land, med andra klockar som ringer
jag tar mig inte in i dina dunkla rum

Det står ett fältslag bakom väggen
man slår i tomma containrar
det här är helvetets förgård
i december står man stilla i en tunnel
och trängs, och trängs
och alla bara pratar
om det bara fanns nånting att säga
om det fanns skäl att vilja delta
du ser, jag kan inte ens förmå mig att hjälpa någon annan
det här är be your own star show
det här är bit ihop och sparka
och ge precis vad du behöver och ta vad du kan få



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0