Det som försöker kväva mig

Den natt blåa himlen börjar från ett håll medans det kolsvarta täcket försöker ta över. Mer liknande det mörker som vill kväva oss alla. Men det kommer aldrig att kväva mig. Inte ens min rädsla. För jag har dig med mig

.

kl är som sagt 02.07 och jag har precis kommit hem från andreas. spenderat min dag med camilla, sassa, andreas, john och kalle. träffade maria ett litet tag oxå. jag får tacka för kvällen stort även om min beslutsångest tog sin tid. vi kom iväg till statoil iallafall och jag tyckte de var rätt kul. och andreas john och jag vandra sedan vidare hem till andreas för att fixa film och massa. menmen.. duschen väntar och efter det blir det film, läsa lite i nya boken min älskade far köpte till mig. och sedan sova för att en helg med massa plugg väntar. ska skriva om amerikanska och franska revoliutionen (stavningen är same shit, jag är blond jag får stava fel).
godnatt gottfolk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0