"det är ditt eget verk"

den dråg som fångar min kropp. styr min hjärna och celler dör. dansandes i mitt rum. haökandes fram och tillbaka. tårar som rinner ner från min kind. och ett leende på min mun. hur kroppen hamnar i ett läge. den är bedövad. jag känner ingenting. jag vet bara att det är jobbigt. mer vill ja inte veta. ramlar ihop på mitt kalla golv. allting slocknar och det blir kolsvart. jag känner fortfarande ingenting. och deckar sedan derekt. vaknar upp av att kroppen domnar, huvudet har sin ångest och blödande sår på armar. känns som hjärtat är utdraget från min ömma likbleka kropp. engång varit någon annas kommer alltid att stanna där. jag lämnar allt förgått nu och fortsätter till ett bättre beslut. men se på mig. hur leendet lyser. och hur jag håller mig rak. du ser mig stark. men det var ditt eget verk oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0