day after day..

min dag idag har inte vart den bästa men har iallafall försökt fått ihop den.
ville verkligen inte gå upp imorse. huvudverk ont i magen och mådde illa. klara mig iaf till halv 12 innan jag drog till mammas jobb och bad om alvedoner. så jag gick på dem två sista lektionerna och sedan hem och kika lite. insåg att jag behövde nånting och roa mig med och jag var ju såklart godis sugen. så jag ringde camila och bad henne följa med mig ner på stan för att inhandla godsaker och en tidning. Blev en solo och en godispåse och 2 drickor. sen hem och förbereda hårfärgningen. hihi blekablekableka *happyface*. sen beställde mammisen pizza oxå. himla najz!!
nu väntar jag bara på att lilla christoffer ska börja leva igen. menmen.. bloggen håller på och ska förbättras men det tar sin tid.

har även påbörjat min lista på vad jag vill ha när jag fyller år. tihihi





Kommentarer
Postat av: Camilla

älskar dig med <3

2011-05-05 @ 22:30:39
URL: http://newcontent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0