Dag två - En kväll du aldrig kommer glömma.

09 kvällarna är nånting jag aldrig kommer att glömma, nätterna vi var minst 10 stycken ch vandra runt. skratta och hade kul. vi gjorde nästan allt man kunde göra. det enda nyktra gänget i hela stan som kunde ha kul endå. cyklade eller åkte moppe till dinken, studsa studsmatta, gick runt på stan och flumma, la oss i en frys på konsum, drog ut till järdesbruk. filmkvällar/nätter, brottnings matcher. gick och käkade tsm, bio och så himla mycket mer. det är verkligen inte nånting jag kommer glömma. det var det grymmaste året någonsin. om man nu tar bort några saker. annars var det gryymt!

började dan med att åka till örebro och kolla runt lite. var nog första gången jag inte kom hem mde nånting. mina händer var helt tomma! sjukt ju. sedan drog jag hem till sassa och hjälpte henne fixxa och trixxa lite grejjor. sen kom crille och mötte oss vid vilsta. så vi satt där utanför och babbla lite. sen bestämde vi oss för att dra hem och äta sen cykla ut till dinken. men blev inte så, blev hem byta om dra till sassa och koll apå melodifestivalen. irlands bidrag är då mig mina nya idoler wtf. tänker fan på mig och sassa när man såg dem hoppa runt som små peddobears HAHAHAH. jaja, efter vi setat och skrattat åt alla bidragen och väntat på att röstningarna skulle bli klara så drog vi hemmåt. crille decka direkt och jag låg vaken med stirrblick och typ hyper hjärna. hahaha men jag decka tillslut jag med. vaknade vill 11 dåråh och käka frulle sedan kolla vi på "28 dagar senare". tänker fortfarande på cod när jag ser den. blööh. nu ska jag försöka skriva uppsats och sedan ska jag sova. wiiihe!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0