Dag sju - 5 fakta om mig själv.

1. jag är blond. och då menar jag inte hårfärgen
2. jag är idioten själv som står för den jag är
3. jag ställer alltid upp för mina vänner, vad som än händer
4. jag fallar lätt hop. men jag klättrar varje dag ett steg upp på livets stege
5. jag ångrar ingenting med den jag är.



bättre fakta om mig finns inte!
kanske pierca sig på tis. klippa sig på månda. kläder är hembeställt och imorgon ska jag skriva klart industriuella revoilutionen...blabla what ever? och sen ska jag hjälpa mor att fixa och trixa ute. många frågar hur jag mår. men som sagt. jag hållermig rak och jag tänker inte slänga bort dem här månaderna, så jag tänker fortfarande tro. även om kroppen bryts ihop inifrån så har jag fortfarande hållt mig uppe. vilket är helt otroligt? menmen.. får väl vara stolt över att jag orkar och står ut. kvällen har spenderats med julia och vi har kollat på film och ätit popcorn. mewmew i like! nu ska jag döö lite och kanske slå på en film och glo på. så yeye..


my chemical romance. dem håller mig uppe. awzume!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0