volbeat-evelyn <3




Volbeat in my [<3]. inte bästa dan ever, men funkar. skola, fick sluta tidigare för att jag var klar med nån "uppsats"grej på sv. så jag gick och träffa hanna, trevligt trevligt^^. blev att gå en sväng innan millan sluta, sen blev det tillbaka till skolan och hämta mina grejer. blev massa sugen på att gå ut och gå så efter jag plockat iordning i mitt rum så gick jag och julia ut till donkan och tog en milkshake. har precis kommit ut ur dushen och försöker plugga fysik, vilket inte går så jävla bra. känns som allt typ skiter sig menmen, ska väl vara "rak". mamma och pappa kmr hen när som helst från rom så det blir väl rätt awzume! (y". känner att halsen håller på och dör, igen. vilket inte är så bra eftersom jag och crille ska på MCR på fre. han har väl typ feber eller nåt. känns lite jobbigt just nu. men vi får väl se om det blir bättre, det måste de. nej nu ska jag fixa lite oboy och fortsätta plugga.
(saknar även mitt svarta hår och mina piercingar..)


Kommentarer
Postat av: Crille

Så snygg tjej :o<33

2011-03-19 @ 16:19:00
Postat av: Lou

du är snygg honey! <33

2011-03-19 @ 23:19:16
URL: http://justlikebarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0