vad, vem, när hur..? säg mig det.


vaknade trött som saatan och ville verkligen inte resa mig upp.. men men. måste man så måste man, min dag har väl inte vart den bästa, sassa vart hemma och jag har vart tjurig och uppkäftig hela dagen. wihoo!! fast nä...
var och klippte mig idag efter skolan julia hängde med,  Awzume! efter det cykla jag hem och städa sen cykla snabbt hem till sassa och snacka lite. gick till kyrkogården och gick en sväng för lilla sabina var lack.. haha. sen drog vi till vilsta och gick runt där i typ 20 min för att leta efter nåt att äte men blev en dricka iastället. efter det satte vi oss i ett trapphus och snacka lite, båda var typ smått depp men vi skratta lite endå. bara för att jag var en tjurigmullvad så följde hon med mig hem och kollar på bigbrother med mig och sleepar här, känns bra. sassisbrassis hahah ^^.
imorgon blir det tandläkarn, sen skola och kanske slaggar hos crille. får se hur det blir. men men nu bigbrother med sassa och mumsa glass, det gör min dag, ty som fan!!



Kommentarer
Postat av: Camilla

smådepp?varför?:c

2011-03-28 @ 23:07:51
URL: http://newcontent.blogg.se/
Postat av: K A J J A

jättefin^^

2011-03-31 @ 16:32:11
URL: http://knaskajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0