tomma ord blir till en fylld gåta

"mina ord försöker förklara hur man kan tolka ens inre, utan att ens veta om du förstår tänker jag inte sluta jobba. man måste nästan tolka en person för att veta vem den är. vet du vem jag är egentligen? har du någonson tolkat mig? någon gång ens försökt. även med det tysta skrik som ropar på hjälp så älskar jag dig."




dan har bara vart ett rent helvete för min del. benen viker sig på mig, jag mår illa har ont i huvudet och magen. faller gång på gång mot marken. ord som säger " men gud hur mår du. är du sjuk?" det har bara jätt ett sur i öronen på mig idag. vart på banken idag och lämnat in femtiöringar och skaffa ung bonus. tjänat lite pengar idag iallafall. skrev klart min svenska uppsats i förrgår, hoppas den iallafall blir ett vg.. men ska nog inte tro på förmycket. .men man kan ju alltid drömma. skrev klart so uppsatrsen om SD idag, blev dock inte 100% nöjd men den får duga, jag försökte allafall. nu har jag bara 3 prov kvar som ska göras och en uppsats, sen klar!! bara att tänka frammåt igen sen!!
däcka nästan direkt efter jag kom hem från skolan. avslutar dan med en macka och varm oboy i lottas special ofc!
har även lyssnat lite på britneyspears nu oxå, tycker hon har förändrats grymt mycket. men på ett rätt bra sätt. hon har blivigt bättre. sov morgon  imorgon till kvart i 10. känns faktikst rätt bra. men nu ska jag ta en ipren, trampa in i duschen och sedan dra på en film och oh försöka sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0