ingen rubrik


dagen har vart rätt chill. vakna brevid eeelskling och sedan bar det av till skolan med julia. var jätte fint väder ute så jag ville egentligen bara vara ute och gå hela dagen menmen. blev en riktigt trött tjej på bilden, så det blev inte så mycket gjort. men men blev att redigera lite bilder men känner mig endå inte speciellt nöjd, men men. blev ut och gå på kemin och ut och gå på idrotten så jag har vart lite aktiv. sen blev det gå hem och gå hem till crille. så känner mig lite awzume! men ska försöka komma ut lite mera endå. får mig att komma igång lite. crilles snälla pappa har bjudit på kebab så det var mumsigt. så jag har setat och kollat på hockey med dem och fixat och trixat med en svenska uppgift. nu sitter man och kollar på cougar town eller vad det heter med emily och crille. massa mys *happyfejjs*
nej nu blire och typ försöka sleepa så man kmr upp nångång i morgon, hahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0