livet är lite mer än en skönhetstävling

jajaa, då var det skola idag då, inte direkt det bästa menmen, rätt skönt att träffa alla iaf, var ju 3 veckor sän. mamma fyller år idag så jag smsade ett grattis eftersom hon är i rom. efterskolan gick emily och jag hem till mig och packa ihop en väska och sprang sedan hem till henne. blir då att sova hos crille inatt då. massa myyyyyyyys!! förtillfället ligger jag i deras soffa och kollar på top model. rätt intressant faktiskt. menmen, myser ner mig under crilles mystäcke och fufflar in mig i kuddarna. hihihi. ja juste har fixat headern  och massa annat crap. så nu ser det lite bättre ut iaf^^ menmen, blir väl ändringar efterhand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0