true or false?

"någon sa till mig att jag aldrig skulle gå efter ryktet. men hur vet jag om det är sant eller inte?"

finfint, ligger i sängen och chattar med crille,dao och hanna. mkt mkt trevligt. redigerar bilder osv oxå. camilla blekte håret på mig idag, och jaa det blev jäääävligt blont. men det gillas (a). har även funderat på att pierca mig igen på överläppen. men vet inte.. har även moffat 7 glassar idag. blir fan beroende. hahah! ikväll blir det big brother med syster. får väl se om man är så fet att man värmer p ånågra muffins oxå (a). känns att man måste ut oh gå snart igen, känns osm det var ett tag sän. men så tråkigt att gå själv ju.. nej nu ska jag banne mig plogga iordning på mina jävla kläder som ligger på golvet. tjohejj!!


man ser lite att det är blekt, bättre bild kommer senare när man har bättre kamera (y)



Kommentarer
Postat av: "älsk"

älskar dig :) <3

2011-03-28 @ 22:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0