the light make me...happy?



blir ett kort inlägg sisådär, vet att jag inte kommer orka senare. menmen, 11 månader med älskling igår, så han trilla hit med cykeln och sov här, blev mys eftersom båda var ganska trötta. men men^^ JA ÄLSKAR DIG CHRISTOFFER [<3]
vaknade då med crille brevid mig, sjukt varmt, tror nog jag har legat och sparkat på killen inatt, känns i ryggen att jag vart rätt "vild". heheh... men det var sjukt bra väder ute så jag blev rätt pigg rätt fort, blev solbrillerna på efterskolan och trilla hemmåt och baka bullar. men dem blev typ missbildade. skit små och lite hårda. jag skyller på mammas torrjäst. vanlig jäst är bättre. just nu sitter jag och väntar på amanda för vi ska kila ner till ishallen och kolla hockey, tycker faktiskt det ska bli nrätt kul, för det första var det länge sän hon oh jag va och för det andra så var det länge sän jag kolla hockey, och då snackar vi sisådär nåt år tillbaka och för det tredje, vi älskar när jag tabbar mig (A).
nej ska försöka få på mig mina skor nu. hejjs!

tack för sjukt underbara 11 månader med dig älskling! <3


Kommentarer
Postat av: emily

Grattis :)

2011-03-25 @ 11:48:50
URL: http://letsgetcrazyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0