rubrik..?


har inga nya texter och inga nya bilder, vilket gör allt väldigt tråkigt. men ska försöka få ihop nåt., 
hann inte heller skriva igår men jag var sjukt trött.
efter skolan blev det hem och fixa sig och leta på en plånbok, sen kom crille hit och vi drog vidare till stationen för att vänta tåget till västerås. själv klart är tåget försenat och jag var skit hungrig, så vi skutta iväg till konsum och jag köpte två Corny och fick en fanta av crille.(L). vi sprang tillbaka till station och fortsatte vänta... när vi kom till västerås så gick vi raka vägen ill punkten för att börja kolla runt på saker, jag kom iaf hem med en tjocktröja från newyorker, ett linne från gina, känner mig rätt nöjd iaf. crille köpte ettpar jeans och en dosa till sitt ps3.
höll på och somna påvägen hem så blev inte att dra ut på kvällen, blev istället en sväng hem till camilla och kola läget, slutar med att jag somnar i hennes säng med en liten maxxi som hoppar runt. menmenn..

IDAG då.
vakna vid 7 för att sedan gå upp och duscha och göra sig klar för att cykla hem till farfar och klippa håret på honom. fick 100 kr för det och de vare fatiskt värt. efter det mötte man camilla och drog ännu en gång ner på stan för att lida en tröttmorgon. men vi shilaa in på kebabhuset och dela på en kebabtallrik som vi inte ens åt upp. heheh.. höll på att somna gåendes på vägen hem, och jag hade jätte int i fötterna för jag hittade min gamla converseklackar som jag vill pröva att ha idag. men de gjorde skit ont, kanske borde hålla mig till mina vanliga converse och skateskor heheh.. nu ikväll tänkte jag färga håret men varmvattnet tog slut när mamma färga sitt, självklart!. allid ska det hända mig. så jag fixa istället mina naglar vilket faila oxå menmen. har bakat muffins och dem blevinte fail!!. så nu blir det väl att slänga på en film och mysa ner sig med misse och kanske mumsa nånting gott.


bilderna är tagna på macäckeldatorn så dem är failade till 1000..


Kommentarer
Postat av: emily

Har dagens blogg, var gärna med och tävla :)

2011-03-27 @ 16:44:51
URL: http://letsgetcrazyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0