låt mig skratta tills min lycka tar slut.



gårdagen spenderades med födelsedagsbarnet sabina och med yazze, julia, amanda, sofia, vera och adelisa.
började med att åka tll boda borg och dela upp oss i lag. och det var AWZUME! efter vi vart på bodaborg drog vi hem till sassa och körde några tävlingar hon kommit på. det var skitkul! dock sprang jag typ bara runt med kamera osv men det var endå kul^^ vera och adelisa vann typ en skit stor godis påse. menmen^^.sen spela vi twister och typ låg och snacka och asgarva åt saker osv^^.. idag blire att fira mami om syster vaknar någon gång. efter det ska hela familjen cykla ut till götlunda. sliten tjej sliter ännumer, wiie! känns som morgondagen kommer bli j***vligt tröttsam. men får väl bli att bara kämpa på. den här helgen har vart grym!! och då menar jag verkligen GRYM! tack för en underbar helg, camilla, sabina,yazze,amanda, sofia, vera,julia,adelisa, familjen och alla människor som vart sociala på mobilen. jag e awzume!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0