ge mig den del av dig som är stark.


great! vaknade 9 och började städa klart i mitt rum,(rätt stolt över mig själv att jag orkade städa min svinstia). blekte håret lite men hårfärgen va INTE bra, så får väl göra ett nytt försök senare nångång. camilla och jag gick sedan ut till donken och jag har seriöst inte haft ett sånt leende på läpparna på sjukt länge. kunde inte sluta le. kändes creepy, i massor. menmen, på vägen hem snackade vi om våran helsjuka vänskap vi 4a flickor har.. när vi kom hem slog vi på en film och myste in oss i hörnet på sängen. mor och far sticker till Rom inatt så blir hemma med syster ett par dagar dådå. blir AWZUM! nej ska trilla in i duschen nu och sedan slänga på en film och mysa med kissarna.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0