don't let me fall

don't let me fall. just try again and se whats happening?... maybe.

pikabooh! har massa ont i käften eftersom jag vart hos tandläkarn ifag och igår. och ja det är hemsk. har aldrig i hela mitt liv gråtit när jag vart där förutom dem här gångerna. gjort så fruktandsvärt ont!.. menmen. jag överlever. blev tillbaka till skolan efter det och träffa alla människor. efter skolan gick jag sofia, amanda och sabina och fika på saga. sen blev vi hungriga och gick till kebab huset och åt pommes med sås. när jag kom hem blev det duschen och sätta upp en spegel på mitt rum eftersom att mamma och jag var till örebro igår och shoppa lite. var hos crille under natten oxå. han bjöd på ett varmt bad och masage och massor av mys. efter mina små depp dagar så kändes det faktiskt riktigt bra. tummen upp på det. jag har även beslutat att 2011 kommer bli mitt problem år. men även film året. vill se massor av filmer men filmen jag väntat på riktigt länge visas på bio 8 april!!! SUCKER PUNCH. jag är grymt glad och det kommer bli ett måste se!!.  vill även se let me in och massa andra filmer jag redan missat. sedan blir det att tagga til scream 4 och pirates of carebian. älskar jonny depp. så sjukt klockren!



http://www.youtube.com/watch?v=KrIiYSdEe4E <-- Sucker punch trailer. MÅSTE SE!!
nej nu ska jag försöka skriva klart min so uppsats om Sverigedemokraterna och sedan blir det att sova,


vissa saker kommer jag aldrig att förlåta mig själv för.  jag vände ryggen för att jag var så feg. på ett grymt sätt så ignorerade jag din blick som ropade på mig. utan att ens berätta vad som hänt så håller jag inne mina tysta ord. jag kommer aldrig att förlåta mig själv för det jag gjort. jag kommer alltid att älska dig. du är som en syster för mig. men ibland känns allting bara så sjukt komplicerat. låt oss inte falla för en sådan sak. även om våra sår är djupa så är vi blodsystrar. och jag älskar dig..

Kommentarer
Postat av: Camilla

host hopp, med mig den första april vännen <3

2011-03-31 @ 01:31:27
URL: http://newcontent.blogg.se/
Postat av: Lou

hmm, ja jo jag känner mig tvingad gullet. vi packar ner sassa och myran i en säck och drar med oxå. meeenn..bjudr du eller? xD <3

2011-03-31 @ 14:25:31
URL: http://justlikebarbie.blogg.se/
Postat av: K A J J A

haha tack så mycket !♥

2011-03-31 @ 21:24:43
URL: http://knaskajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0