yes, you steal my heart.

har du någonsin haft känslan av att få vakna en morgon vid någons andetag. trots allt är det en dröm. men alla har väl drömmar. det är en fantasi, en världsbild, en begåvning. en verklighet. ser du det som jag ser? inte direkt..

startade morgonen med film,"min låtsas fru". rätt bra faktiskt, sedan klädde jag på mig för att sedan dra hem till julia för att äta tåååårta!!! himla gott!. sedan kollade vi på filmen "thirteen". vilket är en av mina favorit filmer faktiskt. det handlar lixom om grupptryck och massa, men på nnåt sätt så har den fastna inom mig. eftersom att det är nånting som skulle kunna hända vilken familj som helst. som sagt man är ung och dum! yeye.. sen drog vi och åt kina mat, massa gottigt! sedan gick vi och köpte hårfärg till mig för lill ajag behöver fylla i det svarta underhåret som blivigt blekt. så emily kommer hit i morgon och hjälper mig, sedan ska vi kika film. massa mys! nu har jag kollat på waiting for forever. IGEN. så jävla fin film ju! men nu ska jag fortsätta störa daooie som sitter och kollar film. hahah. tudeliduu!




she is a dirty dancer, she lives life like no one else can. she do not care about everyone else's opinions. She goes after their own rules. she sticks to them can be trusted. and the crap she puts behind him. while she tries to hide, her deep wounds that affectation from within.

Kommentarer
Postat av: emily

fiiiina du! (...igen)

2011-06-20 @ 01:27:24
URL: http://letsgetcrazyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0