when the sun glasses is on. let's rule the world!

att vakna upp och kliva ut, smutsig och vek. men känslan av att ensamheten kommer fortätta stanna. en spark på bollen och hoppas på att den en dag ska få visa vilken väg. för att sedan öppna ögonen och se det ljusa i vår värld.

kan inte sova, gaaah! vakna tidigt och gick ut och la mig i solen. sedan drog jag och julia ut till donken. jag gick i den här värmen. fan rekord. drack även 2 stora drickor, tihihi. sen undra sassa om vi skulle hänga med ut till herrfallet med henne och vera. lixom varför inte?! det var himla kuul! hyrde sån hära tramp båt och körde ut lite här och var, sen körde vi vollyboll vilket inte gick så himla bra, hehe.. menmen, sen gyrde sassa och julia sån hära fyramannars trampbil, fyfaan, trodde dem skulle ta livet av mig, kör som jävla galningar. hahah. jaja, sen drog vi hem och käka och så sen drog sassa och jag ut ett tag. fyfan tror jag inte skrattat så jävla mycket på länge. vet inte ens vad jag skratta åt. låg fan på marken och typ avled hahah. känner mig som ett jävla freak hahaha. john  tyckte nog iaf att jagvar konstig eftersom han kom upp där som en jävla peddobear hahah. jajaaa, men vi träffa andreas senare och satt där tills aah nu när jag om hem. var faktiskt kul så. menmen, ska väl slå på en film osv.. dagen har vart awsome och känns som morgondagen kommer bli bra den me.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0