when the game started

utan tvekan förlorar du det du satsat. tills ett bevis på hur jag egentligen kan spelets regler. hur vi satsar pengar på många marker vi lägger fram. och hur du slänger fram all in för ett försök på att vinna. du ser hur alla din amarker börjar gå mot sitt slut och dina pengar börjar ta slut. ska vi göre igen?

kul att mina 100 myggbett är stora som jag vet inte vad. och sveriges fulaste solbränna på ryggen! får väl ta igen det nångång sen. och undvika mygghelvetet! jaja,, håret är färgat och nytt löshår är på gång! bryan adams på tors. LOVE! sen fredag.. ingen kommentar. det lär väl bli grymt!! dagen har spenderats med att börja dagen med att ut och gå.sen dra iväg och käka med hebbe. sen träffa an crille och köpte dricka. sjukt varmt ute ju! sen blev det hem och körde lite kubb med mamma och pappa. sjävklart så förlora jag.. men jag blev distraherad av grillarna xD
jajajajaa. nu spelar man och försöker fixxa och trixa med bilder.. men funkar inte så bra. så ska sätta på nån film sen tjosshan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0