we are young

hittar gamla små texter det började redan på dag 19,de var en dag som gav mig råd, tips och underbara leenden. den gav mig ny tro och mycket mer, dag 20 börjar med ett surr i min hand, hjärtat slog och banka för varje sekund. senare blev det ett hot för min kropp. nånting gick snett, det fick mig att bryta ihop, det fick mig falla i gråt. när man nu ännu en gång ser tillbaka, får en flasch back och ser minnes bilder. det fick mig att se saker och ting på andra sätt. jag kan fortfarande inte bestämma mig för om det var bra eller dåligt. det var mitt fel, mitt fel att jag aldrig gjorde nånting åt saken. men det var ditt val. och det är två sidor som just nu sliter och drar. och min käft kommer nu och föralltid att vara stängd.

vaknade vid 9 av sms.. ännumera sms. tankarna började snurra på mig direkt. men jag reste mig upp för att dra sig till farfar en stund. sedan hem och byta om, eftersom ett bröllop väntade. det var himla fint och massa fin musik. men det var riktigt kul faktiskt. träffade min moster som vi inte träffat på ett tag, dock hann vi inte prata så mycket men det var trevligt endå. nu ska jag bara ta och försöka sova för att sedan dra sig till julia i morgon vid kl 2. tårta time!! tihih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0