vem är det som bestämmer vilken väg du ska välja?









bilderna när vi åker skidor kommer senare^^

nu har vi precis kommet till hottelet i lule och det första jag gör är att gå in i badrummet och skriker baadkaar! vilket låter vanligt att jag skulle göra (a). menmen. igår var vi i abisko och kika runt. och vi har även vart vid rikskränsen och åkt skidor. vilket var förjäva najz! fast man kännde sig lite dum när man kommer dit med 3 tröjjor sen serman några åka med bikini. fast dem sa ju att det var rätt kallt så, haha. jaja skulle inte göra mig nåt om man åkte dit på vintern nångång då det säkert är gryymt mycket finare. i morgon tar mamma och jag flyget till arlanda sedan drar vi oss hemmåt till lilla arboga. aahjuste. andra bilden nerifrån. jag dricker vattnet. ser litegrann ut som jag ligger oh spyr men nee xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0