turn it up,turn it up up up make it boom boom boom

Högtalare som snart spräcks av höga dån, regnet öser ner och förväntansfullt hoppas man på att snart få springa ut. Bara försvinna i det tomma. Skratta åt det som hänt. Grejen är den att just det där kommer aldrig att hända igen.

har legat inne hela jävla dan. hur mycket jag än försöker resa mig upp så vill inte kroppen det. och självklart så får tankarna än att stanna. istället har man spenderat dagen med att kolla på top model 5. det är fan rätt bra ju haha. i morgon ska jag på bröllop och jag har ingen jävla aning om vad jag ska ha på mig. får nästan ångesten att inte vilja gå. kommer även få sitta  bland folk som jag aldrig träffat förut. känns rätt sjukt. vill hellre vara hemma. menmen..
kissarna väckte mig i morse, med lite dreggel i pannan är väl gulligt. (fast ne). och nu försöker jag lura ut camilla i regnet för hon har min choklad och mina solglasögon. gaaah..
känner hur jävla värdelöst de är att skriva om mina dagar. gör ju ingenting(?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0