solen i ögonen

ensam på mitt rum med fläkten riktad mot mig. tänkandes kollar jag ut från mitt klottriga fönster som är fyllt med text, utan någon som helst reaktion av att dörren slår igen hårt och gör ett högt dån i huset. tänkandes på allt som hänt och hur jag ska kunna berätta. kyrkan gav mig synder som sedan byggde mod. men inte tillräkligt för att man ska kunna berätta dem gamla slitna orden.. igen..

skööönt med lov nu. men betygen stör mig stort och jag hatar allt just nu. nu väntas bara att träffa massor av folk ikväll för att sedan se mellony spela, sedan ska jag tälta med mycket fina vänner. grönan igår var kul, hr tyvärr inga bilder eftersom vi stressat runt som faaan. när bryan adams fylldes nästan hela grönan med folk. men det var kul endå.
nu ska jag och handla det som ska med ikväll. fyfaaaaaan vad gryyyyyyymt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0