so much loneliness

kylan kväver den tomma kropp som flickan har. sittandes på en stentrappa och har inga ord kvar. bara en tanke som skulle förändra allt. men alldeles för feg för att låta det komma ut. allting skulle bara bli fel. hur löngnen bara skulle splitras upp och du vill aldrig se mig mer.

trött som faan! gårdagen spenderades framför en pool med massa sol med mycket fina vänner. sedan var man ute och gick ett bra tag. utan att veta om vart man skulle. haha. uum aah, så förjävla trött idag så vi får se om jag kanske drar ut en sväng senare. isf blir det nog att träffa viccis, andreas och pontus... trorja? jajaa, vi får se. först ska jag städa mitt paradis till rum. det ända som är rent här inne är min säng.hehehe. ska nog ta och sova lite til så jag orkar. tjao!


ta mig tillbaks igen!

Kommentarer
Postat av: Linnea

man skulle nog göra vadsomhelst för att komma tillbaka till konserten, haha!

2011-06-12 @ 13:32:25
URL: http://catastrophe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0