Säg att du älskar mig

varför fortsätta förklara om det inte har sin betydelse för dig. när en ångest tar över kroppen och försöker få tårarna att komma ut. varför försöker jag berätta för dig när du egentligen redan vet. när sedan ett förlåt kommer upp från luftens alla vägar. det som får mig att tappa greppet om hur jävla illa jag egentligen är. som får er att känna er såhär.


avslutar en förjävla tung dag med en ben&jerry's och en cider som kyler min sönder rivna hals. ska sedan sova nån timme för jag ska se finalen på bigbrother. sen ska jag se nån film saks grej på mtv kl 3 inatt. dem som håller mig vaken inatt är älskade, helt klart! dagen har vart att sova. dra en sväng till köping, sen tv tv tv tv tv sen handla och nu tv. har ingen ork för nånting. vill bara lägga mig ner och hoppas på att jag någon gång ska somna. men nångång måste jag väl lära mig att inte ge upp så lätt. som en vän sa till mig " ge inte upp bara för att tårarna rinner och du får en känsla av obetydlighet, tänk istället på vad du har runt om kring dig". så jag får väl ta vara på orden och spara på minnen istället för att välja rätt väg... eller nåt sånt? nej ska kollla klart på nåt crap på tv sen ta en dusch. tjossan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0