radion spelar aldrig våran sång, åååh det känns som tusen år sän

spring från all rädsla slå mot det ord som knäcker hjärtat mitt itu. stå kvar när du vet att du klarar dig själv. stanna hos mig om du verkligen menar det du sa till mig.

inga bilder ännu efterssom kameran är i luleå för pappa skulle stanna lite längre. uum. kom hem igår kväll. slängde bara in  mina grejjer sen drog ja och träffa hebbe, sen chila man hem till camilla en stund och på vägen hem där ifrån drog man ett samtal till sassa. sen däcka man, hehe. uum, idag vakna man vid 8. jävligt ovanligt för att vara jag. menmen, gjorde mig klar sen kolla på tv ett tag. sen drog mamma och jag och köpte nya fläktar eftersom det ska bli varmt den här veckan och vi kände att det skulle nog behövas, jaja. sen träffa jag sassa och vi drog och käka på viking. sen drog vi hem till henne och hämta charlie för att gå en liten runda. men klantarslet klättrar ju upp i trädet oh sassa ska hoppa upp på min rygg medans jag står böjt mot ett träd. mycket vacker syn skulle jag kunna tänka mig. våldtäckt bakifrån typ hahah. jaja. fick ner honom iaf. nu sitter ja och väntar på camilla, för vi sedan ska hitta på nåt. vad vet jag inte. men det blir väl som det blir. funderar på att dra en runda till dinken och tillbaka innan. känner att jag behöver röra på mig eftersom jag setat i en bil i 4 dagar. jajaa. det blir som det blir. och den som fixar lasse lindhs skiva till mig avgudar jag tills min död är kommen!



tårarna på min kind går i samma krets som regnet. finns du fortfarande för mig då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0