never say never (?)

stress och ånger som till kroppen kommer. bara några ord fick mig att lägga mig ner igen. med hjälp kunde jag säga hej igen. men stöd kunde jag berätta en sanning. med hopp och tro försökte jag klara mig själv. men med ånger så fäller jag tillbaks tårarna igen och försöker stå emot att springa för att stoppa dig. nåt jag borde förstå är att jag redan är ett hinder för dig. och hur jag inte kommer få se dig igen. jag ångar allt fel jag gjort. men det kändes nästan bättre att brytas ner av sina egna problem.

träffa celle ett tag, vi drog ner på stan och typ.. gick runt sen käka vi pommes på kebab huset, efter det drog vi hem till henne och bada i poolen. massa najz. haha. sen drog jag hem för att duscha och mötte camilla och sassa på vägen. trevligt trevligt. men sen skulle jag dra hem till andreas för att hitta på nåt skoj med några andra. men vi kolla på prison break. eller aah.. jaja. sen fick han köra hem mig och markus för att jag skulle packa. nu väntar an på att camilla och sassa ska bli klara för att sedan dra hem till camilla. vi sticker till örebro imorgon. vilket är jääävligt najz!
lyssnar på mycket fin musik så länge.

har inga bilder på G än men det kommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0