it's your fight!

det är du som har kraften, det är du som har de vapen du behöver. det är din utgång och vägledning. så slåss! det kan bli din sista kamp mot friheten och drömmarna.


vakna 8 i morse, känner mig tragisk! gick iaf och mötte hanna på stan vid 10 sen kom andrea, och vi gjorde väl inte speciellt mycket, satt och snacka om lite om allt möjligt. sen skulle dem gå och köpa godis. det gick väl inte så bra. eftersom att en ica människa stog och kolla på dem som om dem var dumma i huvet hahahah. jaaja. sen skulle dem dra så jag träffa julia oh vi kollade på film. paranomal activity och sucker punch. vi stt och vänt apå att paranomal activity 2 skulle ladda klat men den hann aldrig. så julia skulle dra och jag fortsatte kolla på film och packa klart väskan för i morgon drar jag till norrland med mamma och pappa för att åka skidor på midsomma tihihi. tycker det är rätt najz mitt på sommarn i lilla sverige lixom (a).. jaja jag kommer kanske var ouppdaterad men då blire mycket bilder sen. men ska försöka sova nu för jag ska upp kl 5. blööh. uppskattar sociala vänner på mobilen!




jag vet hur svårt det är, hur tomma ord utan tvekan blir till ett fyllt och uppskattad mening. ända tills just detdär hände. texten med ett hjärta bakom. från den 22, det som ändrade mitt liv och beteende. med gråten i min hals. är jag stark nog och trycker tillbaks för att ignorera det sista som finns av han. eftersom det engång var hans♥..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0