I'm losing my favourite game (You're losing your mind again)

det sätter sig i halsen. fortsätter neråt. det tar över min kropp. min hjärta mitt allt. river ner allt på mina hyllor och faller sedan ner. blundar hårt och kryper ihop av rädsla. ett papper som sedan hittas under en låda. ett brev som skulle ha öppnats på en underbar dag. ett brev skrivet av omsorg och känsla. som sedan knövlas ihop och kastas in i ett hörn. ett samtal kopplas och jag sticker ännu engång här ifrån.

vakna i morse av hetts. drog sedan till örebro för att möta sassa och camilla där. himla trevligt. massa läskiga vita gubbsaker satt ju överallt, höll fan på och dö när jag gick förbi en som låg mitt på marken haha, jaja vi gick runt och pröva lite kläder osv. hitta inte mycket, vi missa nästan tåget hem så vi sprang som jävla galningar haha. när vi kom hem igen så drog vi och handla för att sedan ha en spelkväll hos camilla. himla skojsigt. inatt drar man till sthlm för att lämna lina på arlanda, hon flyttar till... nånstan kmr inte ihåg. hon har fått jobb på fritidsresor så hon har blivigt guid (stavning). så jau. sen blir det att städa hos farfar för att tjäna lite money.



gammal bild men tjejjen har blivigt blackie i underhåret igen ju!! wiiiieh!

Kommentarer
Postat av: emily

fina du!

2011-06-15 @ 00:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0